Verrijk Google zoekresultaten met producten en recenties

webshop-ecommerce-conversie
AUTEUR: Tom van der Horst
CATEGORIE:

Verrijkte zoekresultaten?

Die suffe weergave van drie regels in de Google zoekresulaten maakt dat niemand echt opvalt. Alles lijkt één soep van gelijksoortige informatie. Dat kan vanaf nu anders. Door de slimme code, json+ld, toe te voegen aan je webwinkel gaat Google begrijpen dat het gaat om bijvoorbeeld informatie over een te verkopen product of een nieuws- of blogartikel en kan daarmee kiezen om je producten met plaatjes en recenties als lijstje weer te geven tussen de suffe zoekresultaten van je concurrenten.  Deze slimme code wordt structured data genoemd. Daar zijn meerdere varianten van. De variant die de standaard aan het worden is, heet json+ld. Die raden wij aan.

Wij verrijken je info automatisch

Wij zorgen dat je product-, blog- en contactinformatie in je webshop automatisch met deze slimme code, json+ld, verrijkt worden. Hierdoor zal je webshop en wat je te koop hebt veel meer opvallen.

Welke informatie verrijken we

De soorten informatie die we automatisch voor je verrijken zodat Google ze weer kan geven in de zoekresultaten zijn:

  • producten met recenties
  • (blog/nieuws) artikelen
  • bedrijfsinformatie
  • persoonsinformatie

Wat Google zegt

Wil je echt alle ins en out weten van JSON+LD en structured data. Kijk dan wat Google zelf zegt over json+ld

tags lijst verrijk zoeken

  • rich content

  • jsonld

  • json ld

  • seo

  • structured data